Noe du vil publisere? Har du noen innspill?

Kontakt Klas Einersen

Styret i GFK
post@gardermoen...

Skolesjef
Tomas Krogstad
Tlf. 952 44 607

Søknad om medlemskap/ID-kort/kurs
Egil Risbø
Tlf. 905 39 425
Klas Einersen
Tlf. 915 33 171

Støtt klubben

Grasrotandelen - Norsk Tipping
Støtt oss med din grasrotandel!

Ved å tilknytte GFK som din grasrotmottaker, vil klubben få 5% av det du spiller for hos Norsk Tipping!

Nyttige linker

mWL newLook 213x95
Avinor IPPC

GFK på Facebook

Åpen side: fjesbok

For medlemmer: fjesbok

Søke om ID kort ved OSL

Som pilot har du rett til å eskortere pax til fly. For å unngå problemer fyller du ut rekvisisjon  som du finner ved å trykke på "les mer" knappen. Der finner du også et eksempel på hvordan den skal fylles ut. Da får du på det grønne merke som viser at du er autorisert ledsager. Vi gjør oppmerksom på at ID-kort som er inaktive blir automatisk sperret etter 3 mnd.

Alle innehavere av gamle ID-kort må ta turen innom ID-kontoret innen 20. januar for å bytte ut disse. Dersom du har ID-kort hvor det er påført en hammer, må du, dersom du fortsatt skal ha tilgang til å ta med "forbudte gjenstander inn på flyplassen gjennomføre kurs for å få påført en "A" på ID-kortet. Om du ikke allerede har mulighet for å være følgeperson, dvs ta med gjester inn på rød sone, må det fylles ut en ny rekvisisjon. Følg denne linken for å legge inn en søknad om nytt ID-kort. Din søknad vil bli behandlet og godkjent av klubbens rekvirent før du kan hente ut ID-kortet. Etter 01. januar er det noen som ikke har fått ført på Airside (blå firkant). Dette kan du nå gå på ID kontoret å få rettet opp. Du møter bare opp og bytter kortet. ( Grunnen til feilen var en intern feilinstruks til saksbehandlerne som nå er korrigert)

Har du spørsmål vedrørende ID kort kontakt Nils tlf 91625818 eller Egil 90539425.

Som pilot har du rett til å eskortere pax til flyet. For å unngå problemer oppfordres du  likevel å sende en rekvisisjon om å få påført det ”lille grønne merke” som viser at du er en ”autorisert ledsager”.

Ring ID kontoret før du reiser dit for å sjekke at rekvisisjon er mottatt. Om du har noen spørsmål - ta kontakt med oss! Dette er et eksempel. Der det står "gyldig til og med ( maks 5 år)" skriver du inn utløpsdato på det gamle kortet. Hvis du har fyllt ut rekvisisjon, ring ID-kontoret tlf 64812025 for å kontrollere at alle papirer er på plass, så slipper du bomtur.

Pilotressurser

Destinasjoner

Hamar (ENHA)
Viktig info om Hamar
Sjekk NOTAM før flyvning!

Kjeller (ENKJ)
Info (f.o.m 30/5-13)